2009. február 19.

Díj

Mona meglepett ezzel a díjjal:)
Meg kell osztanom öt függőségemet veletek:)
1: Cigi... Már nagyon keveset dohányzom, egy ideje a kávét is leraktam (az nem is esik jól cigi nélkül), mégis az a napi egy szál az kell reggel munkába menet... no meg buliban alkohol mellé:)
2: Tésztafüggő vagyok:) minden amihez tészta kell jöhet.. (felőlem a hús ki is maradhatna, ha van kenyér, pékárú, kesz, süti vagy pizza....)
3:kíváncsiság:) Ha este olyan ablak alatt kell elmennem ahol a sötétítő nincs behúzva, nem bírom ki, hogy ne lessek be.. egyszerűen érdekel, hogy hogy élnek, mit csinálnak mások...
4: A kellemetlen dolgok halogatása... azt hiszem megoldódik magától... de sajna sose...
5:Na ettől a férjem is kivan... Be nem áll a szám:) egyfolytában beszélgetnem kell... Utálok csöndben lenni... pl úgy dolgozni, hogy semmi nem zörög, és ha társaságban vagyok, én nem bírok csöndesen üldögélni .. van mikor észreveszem magam, hogy mostmár be kéne fogni:) de nem mindig:)
És akinek továbbadnám: Judit, Teca , Zsuzsa, Panita, LNóri

1 megjegyzés:

Teca írta...

Köszi hogy gondoltál rám,de éppen ma reggel töröltem ezt a díjat!!!
de most neked ide leírom,hogy mi volt kiírva.:
1. Helyszínelők függőség /minden sorozat/
2.A gyöngyök,
3.A munkám,
4. Sudoku megfejtések
5. a net.

Sajnos én is dohányzom,de én szeretek fütölögni.!