2009. november 12.

Szilvia napra

Szilvinek szeretettel névnapjára!

8 megjegyzés:

POÉ írta...

Nagyon örül majd neki ,biztosan.
Csodaszép lett !

Unknown írta...

Megint ez a peyote. Nagyon büszke vagyok rád, hogy kitartóan végigcsinálod. Nekem ez az egyesével szemezgetés nem nagyon jön be, de azért vannak kivételek...

Ági mama írta...

Nagyon szépen megcsináltad, s a színei is nagyon finomak!!

Fákó.Orsi írta...

Pankám: engem megnyugtat, hogy egyesével szemezgetek:) Monoton, de nyugtató is:) és élvezem ahogy kialakulnak a minták:)

Unknown írta...

Látszik is az eredmény, a kiegyensúlyozottság a műveiden!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Nagyon szép kis ajándék! :) Isten éltesse! :)

Bonnie írta...

Nagyon-nagyon ügyi vagy!
Fűztem már peyote karit de delicából még nem.. ér megkérdezni, hogy kb hány grammot vesz fel belőle? vásárlási készülés miatt..:)köszi!

Fákó.Orsi írta...

Bonnie: hát az attól függ, hogy milyen széles, milyen hosszú... legalább 10 g kell, de szerintem több is ...